روش ساخت طعمه کلاستری پاپ آپ

در این مقاله شما رو مرحله به مرحله با روش ساخت یک طعمه جذاب بصورت کلاستری که بصورت پاپ آپ هست آشنا میکنیم. این طعمه از جذابیت خاصی برای ماهی کپور برخورداره . میتونید با لوازم ساده و اولیه اونو درست کنید .

لوازم مورد نیاز برای ساخت این طعمه :

1- خوشه های لاستیکی ( ترجیحا رنگی )

2- هرزگرد

3-استاپر ساق قلاب

4- فوم پاپ آپ

5- چسب قطره ای

6- چاقوی تیز

7- وارنیش حرارتی

مرحله اول :

قلاب مورد نظر خودتونو انتخاب کنید و به نخ ریسه ببندید و متصل کنید . میتونید از قلابهای کروشانک استفاده کنید. دقت کنید که استفاده از قلابهای تحت برند و با کیفیت بالا میتونه راندمان صید رو تا 70 درصد بالا ببره . حتما میپرسید چطور؟ چون اگر ماهی دهنش با قلاب شما درگیر بشه و قلاب شما تیزی کافی نداشته باشه یا زاویه تهاجمی خوبی نداشته باشه ماهی براحتی میتونه از چنگ قلاب شما فرار کنه . پس حتما از قلابهای با کیفیت استفاده کنید.

مرحله دوم :

وارنیش یا شرینگ حرارتی رو در محل اتصال نخ ریسه و چشمی قلاب وارد کنید.

مرحله سوم :

لاستیکهای بریده شده رنگارنگ رو بهم با استفاده9 از چسب قطره ای بچسبونید. ابتدا 2 تا رو بهم بچسبونید و سومی رو ما بین اون دو تا بچسبونید.

مرحله چهارم :

با استفاده سوزن بویله وسط فوم رو سوراخ کنید و هرزگرد رو از وسط فوم عبور بدین.

مرحله پنجم :

حالا با استفاده از چسب قطره ای و استاپر ، میتونید لاستیکهایی رو که بهم چسبوندید رو به مجموعه هرزگرد و فوم وصل کنید و بچسبونید.

مرحله ششم :

حالا یک عدد استاپر ساق قلاب رو از نوک قلاب عبور بدین و تا قسمت انتهایی ساق قلاب ببرین . سپس هرزگرد رو از نوک قلاب عبور بدین و تا قسمت میانی ساق قلاب ببرین. سپس یک عدد دیگه از استاپر ساق قلاب رو از نوک قلاب عبور بدین و تا انتهای کمان قلاب هدایت کنید. . تبریک . شما تمام مراحل رو انجام دادید و کار تمام شد.

نتیجه نهایی :

digianzo_saeed
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *