فروش لوازم ماهیگیری ایران

لوازم ماهیگیری ایران

فروش لوازم ماهیگیری ایران

شرکت آنزوپلاس به عنوان بزرگترین وارد کننده تجهیزات ماهیگیری با فروش لوازم ماهیگیری ایران توانسته بخش اعظمی از نیاز کشور را در زمینه انواع تجهیزات ماهیگیری رفع نماید. تمامی تجهیزات مورد نیاز ماهیگیران اعم از چوب ماهیگیری ، چرخ ماهیگیری ، نخ ماهیگیری ، قلاب ماهیگیری ، ادوات ماهیگیری ، مکمل های ماهیگیری ، بویله های ماهیگیری ، پلت های ماهیگیری ، طعمه های مصنوعی ، اترکتور های ماهیگیری و تجهیزات کمپینگ در فروشگاه آنزوپلاس موجود میباشد.

همواره تهیه لوازم ماهیگیری با کیفیت و البته با قیمت مناسب کار بسیار سختی برای ماهیگیران بوده است ولی با افتتاح فروشگاه آنزوپلاس توانسته ایم بر این مشکل غلببه کنیم. در فروشگاه آنزوپلاس انواع تجهیزات ماهیگیری با بهترین کیفیت و کمترین قیمت نسبت به بازار همواره در دسترس شما ماهیگیران عزیز میباشد . در زیر میتوانید قسمتی از تجهیزات ماهیگیری که در فروشگاه لوازم ماهیگیری آنزوپلاس به فروش میرسد را مشاهده نمایید :

چوب ماهیگیری

قدمت ماهیگیری و استفاده از تجهیزات مربوط به این حرفه توسط محققین و تاریخ شناسان به اندازه تاریخ تمدن بشری تخمین زده می شود و کشورهای آسیای شرقی بنیانگذاران بکارگیری چوبهای ماهیگیری در جهان هستند و این اکتشاف معطوف می شود به زمان کشف نی ها به عنوان یک میله طبیعی مستحکم و منعطف.

امروزه با پیشرفت دانش فنی و ارتقاء سبکهای ماهیگیری شاهد ظهور چوبهای ماهیگیری تخصصی در اشکال متنوع و متریال پیشرفته با قابلیتهای مختلف هستیم البته تقسیم بندی چوبها در یک چهارچوب واحد میسر نیست و کمپانیهای تولید کننده چوبهای ماهیگیری بر اساس کاربرد، جنس و اکشن چوبها تقسیم بندی های متفاوتی ارائه نموده اند.

برای مشاهده همه چوبهای ماهیگیری اینجا کلیک کنید

چرخ ماهیگیری

چرخهای ماهیگیری یکی از مهمترین ارکان صید ورزشی محسوب می شوند و نسبت به کاربرد ، سبک ماهیگیری و نوع ماهی هدف در اشکال و اجزای میکانیکی متنوعی توسط کمپانیهای تولیدکننده تجهیزات ماهیگیری به بازار عرضه می شوند.

امروزه بین کمپانیهای مطرح تولید کننده چرخهای ماهیگیری رقابت زیادی در عرصه برخورداری از حداکثر قدرت و کارایی با حداقل وزن قطعات شکل گرفته است و در حال حاضر نسل جدید چرخ ها از نظر مهندسی بسیار تکامل یافته تر و سبک وزن تر از نسل قدیم هستند و این امر باعث شده درصد موفقیت در صید گونه های مختلف ماهی، بخصوص ترفه های آبشور در حد چشمگیری افزایش پیدا کند.

برای مشاهده همه چرخهای ماهیگیری اینجا کلیک کنید

نخ ماهیگیری

نخهای ماهیگیری بطور کلی نسبت به جنس مواد به پنج دسته تقسیم میشوند .

۱.نخهای بافته یا براید (روکش دار coated ، فاقد روکش Uncoated ، هسته سربی Lead core).   

۲.نخهای نایلونی (منو فیلامنت Monofilament، کوپلیمر Copolymer).

۳.نخهای فلوروکربن (پوشش دار coated  ، فاقد پوشش Uncoated )

۴.نخهای پشه (روآبی float ، کف خوابSink )

۵.نخهای سیمی (Wire lines)

برای مشاهده همه نخهای ماهیگیری اینجا کلیک کنید

قلاب ماهیگیری

قلابهای ماهیگیری در تاریخ  تمدن بشری از قدمت بالایی برخوردار بوده و در طول زمان ، از جنس مادی نظیراستخوان و شاخ حیوانات ، چوب ، سنگ ، برنز و فولاد ساخته شده اند. قدیمی ترین قلاب های شناخته شده اخیراً توسط باستان شناسان در یک غار جریمالای در تیمور شرقی ، استرالیا کشف شد. دانشمندان از طریق تاریخ گذاری رادیوکربن خاک اطراف ، قدمت این آثار را بین ۱۶۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰ سال تخمین زده اند. از آن زمان ، ما در طراحی قلاب راهی طولانی را طی کرده ایم  و قلابها از دیرباز تا به امروزاصلی ترین بخش تماس تهاجمی و درگیرکننده مستقیم ریسه با نسوج دهانی ماهی هدف محسوب میشوند.قلابهای ماهیگیری با توجه به فرم دهانی ، رفتار بیولوژیکی ماهیها و نسبت به کاربرد و سیستم و سبک ماهیگیری در اشکال و جنسهای متنوعی طراحی و تولید میشوند.  قلاب های ماهیگیری عمدتا” برای نگهداری انواع مختلف طعمه های مصنوعی ، فرآوری شده ، مرده یا زنده طراحی شده اند و به عنوان پایه ای جهت استقرار و فیکس شدن طعمه ها عمل می کنند.

برای مشاهده همه قلابهای ماهیگیری اینجا کلیک کنید

ادوات ماهیگیری

ادوات ماهیگیری جزء پرمصرفترین و مهمترین بخش از امر ماهیگیری میباشند. در فروشگاه آنزو پلاس طیف وسیعی از ادوات ماهیگیری را میتوانید پیدا کنید .

جهت مشاهده همه ادوات ماهیگیری اینجا کلیک کنید

مکملهای ماهیگیری

مکملهای ماهیگیری جزء تفکیکف ناپذیر در ماهیگیری حرفه ای میباشند . زیرا باعث راندمان صید میشوند. این مکملها با افزایش انتشار مواد خوشایند ماهیها باعث جذب حداکثری ماهی به سمت طعمه شما شده و در نتیجه باعث افزایش احتما صید ماهی های ترفه ای میشوند. به عنوان تولید کننده لوازم ماهیگیری ایران بر آن شدیم تا بهترین کیفیت ممکن را برای شما ماهیگیران عزیز به ارمغان آوریم:

بویله ماهیگیری

ما به عنوان تولید کننده لوازم ماهیگیری ایران در تولید بویله های فوق تخصصی ماهی کپور تخصص و مواد اولیه با کیفیت جهانی را در هم آمیختیم تا محصولی لایق شما ماهیگیران عزیز تولید نماییم.

جهت مشاهده همه بویله ها اینجا کلیک کنید

طعمه های مصنوعی

طعمه های مصنوعی جهت صید ماهیهای مهاجم و شکارچی همواره جز بهترین انتخاب ها هستند. در فروشگاه آنزوپلاس طیف وسیعی از طعمه های مصنوعی موجود میباشد.

جهت مشاهده بزرگترین آرشیو طعمه های مصنوعی اینجا کلیک کنید

لوازم ماهیگیری ایران

digianzo_saeed
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • امید صادق زاده 24 نوامبر 2021 / 16:59

    سلام و خسته نباشید
    مطالب خیلی مفیدی داشتین استفاده نهایی رو بردم و البته محصولاتتون عالیه با قیمت های مناسب
    خیلی ممنونم ازتون دستتون درد نکنه❤

    • digianzo_saeed 24 نوامبر 2021 / 19:41

      سلام جناب امید صادق زاده عزیز . بسیار خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما مشتری عزیز را جلب کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *