عمده فروشی لوازم ماهیگیری

عمده فروشی لوازم ماهیگیری

شرکت آنزوپلاس به عنوان بزرگترین عمده فروشی لوازم ماهیگیری و برترین وارد کننده تجهیزات ماهیگیری در ایران توانسته با واردات انواع چوب ماهیگیری ، چرخ ماهیگیری ، نخهای ماهیگیری ، قلابهای ماهیگیری ، طعمه های ماهیگیری و لباسهای ماهیگیری و نیز کفش های ماهیگیری و ورزشی قدم بزرگی در تامین این لوازم برای فروشگاه های ماهیگیری و شکار بردارد.

چرا باید لوازم ماهیگیری را بصورت عمده از آنزوپلاس خرید نمائیم؟

آنزوپلاس با واردات مستقیم و قانونی انواع کالا های ماهیگیری از شرکت های معتبر تولید کننده بین المللی توانسته کمترین قیمت بازار را ارائه نماید. برای مثال با واردات مستقیم چوب ها و چرخ های ماهیگیری دایوا از ویتنام و مالزی توانسته ایم بهترین و نازلترین قیمتها را برای فروشگاههای لوازم ماهیگیری به ارمغان بیاوریم.

 تماس مستقیم با عمده فروشی لوازم ماهیگیری آنزوپلاس

041-33105034

 

فروشگاههای محترم لوازم ماهیگیری و شکار میتوانند از شنبه تا پنجشنبه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر با شماره 04133105034 تماس حاصل فرمایند تا از مشاوره تخصصی جهت خرید انواع لوازم و تجهیزات ماهیگیری با کارشناسان خبره ما برخوردار شوند.

شماره تلگرام و واتساپ و روبیکا : 09018888914    و  09030147272

آیا تمامی برند ها و مارکهای لوازم ماهیگیری را میتوان در آنزوپلاس پیدا کرد؟

عمده فروشی لوازم ماهیگیری دایوا

قطعا بله . با توجه به اینکه آنزوپلاس در کشورهای چین ، هلند ، ترکیه ، مالزی ، سنگاپور و آمریکا دفاتر بازرگانی و تجاری دارد به راحتی میتوانید تمامی برندهای مورد نظر خود را سفارش دهید و ما در اسرع وقت و با کمترین قیمت برای شما محیا خواهیم نمود. برای مثال ما انواع برندهای مطرح ماهیگیری دنیا مانند : دایوا ، شیمانو ، پرولوژیک ، ترابکو ، رپچر ، و بیش از هزاران برند دیگر را بصورت مستقیم و بصورت نمایندگی انحصاری وارد میکنیم.

آیا آنزوپلاس ضمانت مرجوعی لوازم ماهیگیری را دارد؟

ضمانت بازگشت وجه آنزوپلاس

قطعا بله . آنزوپلاس تنها شرکت قدرتمند واردکننده لوازم ماهیگیری در ایران میباشد که بصورت 100 در صد ضمانت مرجوعی کالا بدون قید و شرط را دارد. به دلیل اینکه تمامی برند های تولید کننده لوازم ماهیگیری بصورت نمایندگی انحصاری با آنزوپلاس روابط تجاری دارند در صورتی که یکی از اجناس به هر دلیلی معیوب باشد ما در اسرع وقت آن کالا را به شرکت تولید کننده مادر ارجاع میدهیم. دقت نمایید که پس از دریافت کالا توسط شما تنها یک هفته مهلت مرجوعی دارید.

ارسال لوازم ماهیگیری بصورت عمده به کل ایران

آنزوپلاس با دارابودن سیستم حمل و نقل سریع و پیشرفته میتواند در اسرع وقت کالاهای خریداری شده فروشگاه های محترم ماهیگیری را به دستشان برساند. بسته بندی اصولی و کاملا دقیق و متناسب با استانداردهای جهانی باعث میشود تا اجناس و کالا ها بصورت کاملا سالم به دست شما برسند.

عمده فروشی قرص ماهیگیری روسی فیتوپلانکتون برای صید فیتوفاگ و بیگ هِد

 

یکی از محصولاتی که در کشور ایران طرفداران زیادی دارد قرص ماهیگیری یا کپسول ماهیگیری فیتوپلانکتون ساز (قرص پلانکتون ساز ماهیگیری) میباشد که در کشور روسیه با تکنولوژی بسیار پیچیده ای تولید میشود. آنزوپلاس با روابط تجاری قدرتمند در تمام دنیا و علی الخصوص مسکو توانسته تا واردات قانونی این محصول را به کشور بصورت انحصاری انجام دهد . این قرصهای ماهیگیری بصورت صد در صد انحصاری در اختیار شرکت آنزوپلاس میباشد و بصورت مادام العمر طبق قرارداد تجاری منعقد شده با کارخانه روسی بطور قانونی نمایندگی انحصاری پخش و عرضه محصولات در ایران به شرکت آنزوپلاس داده شده است.

بزرگترین واردکننده لوازم ماهیگیری در کل ایران

digianzo_saeed
دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
  • حمیدرضا عزیز 9 ژوئن 2023 / 11:43

    عالی

  • ابراهیم‌علیزاده 10 ژوئن 2023 / 08:44

    با سلام و عرض ادب
    آیا شرکت آنزو پلاس در گیلان .رشت هم نمایندگی دارد
    باسپاس علیزاده

  • ابراهیم‌علیزاده 10 ژوئن 2023 / 08:47

    بهترین طعه برای ید ماهی کپور و ماهی زردپر رو معرفی میکنین در ضمن نهوه ارسال به چه شکلی است مبلغش رو باید هنگام دریافت سفارش پرداخت کرد

  • همین رستمی 1 جولای 2023 / 12:06

    سلام من اگه بخوام لوازم صید و شکار و کمپینگ رو کامل راه اندازی کنم دقیقا چه مقدار سرمایه لازم دارم؟

    • digianzo_saeed 1 جولای 2023 / 12:37

      سلام. لطفا با شماره 09018888914 جهت مشاوره تخصصی و برآورد قیمت تماس بگیرید.

  • همین رستمی 10 آگوست 2023 / 10:06

    متاسفانه وقتی خواستم لوازم کامل ماهیگیری مو از انزو تامین کنم میبینم خیلی از وسایل در سایت ناموجوده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *