گزارش نادرستی مشخصات

خمیر قزل آلا پاورفیش طعم سیر سفید (PROFISH) هلندیPROFISH POWERFISH TROUT DOUGH

شناسه محصول: pro-01 دسته:

خمیر قزل آلا پاورفیش از کمپانی هلندی پروفیش با وزن 70 گرم در انواع طعمها و رنگهای جذاب بصورت کاملا پاپ آپ و شناور میباشد. تمامی طعمها و رنگها دارای اکلیل میباشند . در تولید این خمیر از تکنولوژی بسیار بالایی استفاده شده است . بهترین نوع محرکهای اختصاصی و همچنین فرمونهای اختصاصی ماهی قزل الا در این خمیر باعث شده تا یکی از بهترین خمیر ها برای صید قزل آلا بشمار برود.

  •  وزن : 70 گرم
  • رنگ خمیر : سفید
  • طعم : سیر
  • پاپ آپ (شناور) یا فلوت
  • دارای اکلیل
موجود نیست
نقد و بررسی اجمالیPROFISH POWERFISH TROUT DOUGH

کمپانی هلندی پروفیش از سری جدید خمیر های قزل آلا موسوم به خمیر قزل آلای پاور فیش که در انواع طعمهای متنوع موجود هست رونمایی کرد. از خصوصیات این خمیر های مخصوص قزل الا میتوان به دارا بودن محرکهای اختصاصی ، شناور بودن در زیر آب و رنگهای فوق العاده جذاب اشاره کرد. همچنین این خمیرها دارای اکلیلهای نسل جدید جهت بیشترین جذابیت برای ماهی هستند. به لطف قدرت پاپ آپ بودن بسیار قوی حتی قوی تر از خمیر برکلی در تست هایی که تیم آنزوپلاس انجام داده مشاهدات حاکی از آن است که قدرت پاپ آپ شدن این خمیر بسیار بهتر از برکلی میباشد. افراد در قدیم از خمیر برکلی استفاده میکردند که معایبی داشت. از جمله اینکه دارای حجم پایینی بود و به سرعت بعد از اولین استفاده در ظرف خشک میشد. همچنین قدرت پاپ آپ کنندگی پایین تری داشت . همچنین با توجه به اینکه خط بوی ضیفی در آب ایجاد میکرد باعث کاهش راندمان صید میشد. قیمت بسیار بالای خمیر برکلی یکی دیگر از معایب این خمیر محسوب میشود که با توجه به اینکه بصورت قاچاق وارد میشود قیمت تمام شده بالاتری دارد . همچنین با توجه به اینکه مدت زمان زیادی جهت واردات آن به کشور سپری میشود اکثر خمیر ها تاریخ گذشته هستند و کیفیت قابل قبولی ندارند. خرید طعمه برکلی برای ماهیگیری نیز در کشور برای ماهیگیران بسیار سخت و دشوار گردیده و علاوه بر قیمت بسیار بالا و تاریخ گذشته بودن باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است. بهترین طعم خمیر برکلی پاور فیش از کمپانی پروفیش بستگی به زمان صید ، مکان صید و بسیاری دیگر از عوامل دیگر دارد. بنابراین هیچ گاه نمیتوان بهترین طعم را نام برد.

  • طرز ساخت خمیر برکلی : خمیر برکلی قزل الا دارای تکنولوژی ساخت بسیار بالایی میباشد و در سطح خانگی امکان تولید آن میسر نمیباشد.
  • طرز استفاده خمیر قزل الا : نحوه استفاده از خمیر برکلی قزل الا بسیار راحت میباشد . تکه ای از خمیر را به اندازه نیاز در دست بصورت گرد شده و توپی در آورده و قلاب سه شاخ یا تک شاخ را درون خمیر قرار دهید. سپس پرتاب نمایید.

 

سوالات رایج در مورد خمیر قزل آلا پاورفیش (کمپانی پروفیش)

  • خمیر قزل آلا پاور فیش از کمپانی پروفیش برای صید چه ماهیانی کاربرد دارد؟ این خمیر در انواع طعمها و رنگها جهت صید ماهی قزل آلا کاربرد دارد.
  • آیا این خمیر پاپ آپ میباشد؟ بله 100%
  • آیا خمیر قزل آلا پاور فیش دارای اکلیل میباشد؟ بله
  • آیا خمیر قزل آلا پاور فیش برای صید ماهی قزل الا در دریاچه های مصنوعی و رودخانه های طبیعی کاربرد دارد؟ بله 100 %

یک خمیر قزل آلا خوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد ؟

  1. باید دارای قدرت پاپ آپ کنندگی بالایی باشد . با توجه به نوع صید قزل آلا در دریاچه های مصنوعی و رودخانه ها پاپ آپ یا شناور بودن خمیر همچنین قابلیت پاپ آپ کردن قلاب یکی از ویزگیهای اصلی این خمیر میباشد.
  2. باید دارای رنگهای جذاب باشد . ماهی قزل الا به رنگهای جذاب حساسیت بسیار بالایی دارد و اگر در طعمه خمیری از این رنگها استفاده شده باشد باعث افزایش راندمان صید خواهد شد.
  3. باید دارای اکلیل باشد. اکلیلها به عنوان پولک برای طعمه کاربرد دارند و اگر در خمیر قزل الا از اکلیل استفاده شده باشد باعث تحریک ماهی قزل الا برای بلعیدن طعمه خواهد شد.
  4. باید دارای طعمهای جذاب باشد. ماهی قزل الا دارای گیرنده های چشایی قدرتمندی میباشد که اگر در طعمه خمیری از طعمهای جذاب استفاده شده باشد باعث ایجاد خط بو در آب خواهد شد و راندمان صید را افزایش خواهد داد.
  5. باید دارای اسید آمینه باشد . طبق تحقیقات گسترده ای که در دنیا توسط محققین برتر علوم فیزیولوژی جانوری بر روی ماهی ها جهت بررسی تاثیر اسید های آمینه بر تحریک بلعیدن طعمه شده به این نتیجه رسیده اند که اسید های آمینه در دوزهای تخصصی و استاندارد نقش فوق العاده زیادی در تحریک ماهی دارند.
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلیPROFISH POWERFISH TROUT DOUGH
سایر مشخصات
طعم خمیر



رنگ خمیر





نظرات کاربرانPROFISH POWERFISH TROUT DOUGH
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خمیر قزل آلا پاورفیش طعم سیر سفید (PROFISH) هلندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخPROFISH POWERFISH TROUT DOUGH

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیPROFISH POWERFISH TROUT DOUGH